Koncert Tolbøll-Granum Duo

Seest Kirke
Kirketoft 4, 6000 Kolding
Kort utilgængelig

Martin Granum og Else Marie Tolbøll kommer fra hver deres musikalske baggrund. Else Marie Tolbøll spiller 1. violin i Aalborg Symfoniorkester. Martin Granum er jazz-guitarist og docent ved Det Jyske Musikkonservatorium. Sammen spiller de en varieret koncert, der spænder fra klassiske highlights, de store temaer fra filmens verden over folkemusik til salmer og danske sange krydret med Granums jazzede improvisationer. Ved koncerten vil der også blive spillet et par fællessange.

Glæd jer til en koncert, hvor musikken bliver bundet sammen af musikernes små fortællinger undervejs.

Koncerten varer ca. en time og der vil efterfølgende være en forfriskning i sognehuset.

Entrépris: 50 kr. pr. person (studerende 30 kr.)

Billetter kan reserveres her på siden eller på tlf. 7552 4707. Betaling sker i døren.

Tilmeldinger

Tilmeldinger er lukket for dette arrangement.