Bryllup

Ønsker I at blive viet i Seest kirke, skal I kontakte kirkekontoret på mail seest.sogn@km.dk eller tlf.: 7552 4707 for at aftale dato og tidspunkt. Om lørdagen kan vi tilbyde tidspunkterne kl. 11.00, 13.00 og 14.30.

Vi har brug for følgende oplysninger fra jer:

• Jeres cpr-numre
  • Navne og adresser på to vidner
  • Et telefonnr. vi kan kontakte jer på

En prøvelsesattest (ægteskabserklæring) som bestilles på borger.dk. Attesten må højest være 4 måneder gammel på vielsesdatoen

Et par uger inden brylluppet har I en samtale med præsten. Her taler I om hvordan vielsen foregår, hvilke salmer der skal synges o.s.v.

Har i specielle ønsker til pyntning af kirken kan I kontakte graver Jonathan Bock tlf.: 2927 6483

Kirkelig velsignelse

Er I viet på rådhuset, kan I vælge at få en kirkelig velsignelse af ægteskabet på et senere tidspunkt.

Dato og tidspunkt aftales med kirkekontoret på mail seest.sogn@km.dk eller tlf.: 7552 4707.

Vi har brug for at I oplyser jeres cpr-numre og et telefonnr. vi kan kontakte jer på.

Forud for velsignelsen har I en samtale med præsten, hvor I gennemgår forløbet, vælger salmer o.s.v.